DRAMA BABY
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DRAMA BABY

Guild of Drama.Baby - Fiesta Outspark

HomePortalSearchRegisterLog in
                                                                                                                                                                                                                  News des Tages: Nass, Kalt ... Wolldeckenwetter im Hochsommer ... Wir wollen Sommer...

YOUR Fiesta-Videos

Go down 
AuthorMessage
Siteadmin
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 30

My Fiesta
My highest Level...:
YOUR Fiesta-Videos Left_bar_bleue0/150YOUR Fiesta-Videos Empty_bar_bleue  (0/150)

YOUR Fiesta-Videos Empty
PostSubject: YOUR Fiesta-Videos   YOUR Fiesta-Videos Empty3rd June 2010, 9:52 am

Ich eröffne hiermit einfach mal ein Threat in dem ihr alle euren selbstgedrehten Fiesta Videos vorstellen könnt.

Ich mach dann auch gleich mal den anfang, aber nicht mit einem meiner Videos sonder mit einem von meiner gamigo-frau.
In dem Video ist auch zu sehen wie ich meine süße erschlage und auf ihrer Leiche tanze. Ja ich liebe sie und btw. wir sind noch immer verheiratet ^^

Engl: In this Threat you can post your self-made fiesta videos. i start with a video my sister banane made (schwerster-banane?!?). i am in the video too, killing my wife and dancing on her corpse...i am the one who looks like an angel...yeah i love my sister ^^

please watch it in HD and fullscreen

ckybabe on Tour - MyVideo
Back to top Go down

YOUR Fiesta-Videos
Back to top 
Page 1 of 1